Isnin, 13 Mei 2013

Ahlan Wasahlan to to my new blog

Assalamualaikum kepada semua yg bakal follow blog saya dan kepada blogger2 lama. Saya newbie lagi dalam dunia blog tapi even tak ada blog saya masih membaca blog2 orang. Dah lama terniat nak buat blog tapi tertangguh, asyik tak ada masa. So hari ni saya kuatkan semangat nak buat blog sebab rasa jeles ramai orang yang dah ada blog.. HAHA So terhasillah satu blog yang di beri nama seorang lelaki..Alhamdulillah..masih dalam proses nak design blog saya ni.Banyak lagi yang perlu dibaiki. Actually blog ni dibuat sebagai diari alam maya saya atau tempat saya menceritakan pelbagai perkara ilmiah, berkongsi cerita,berkongsi hobby atau tempat menambah kenalan blog. So, kalau ada kekurangan dalam cara penulisan saya, maafkan saya sebab saya masih baru dalam dunia blog ni. Untuk blogger lama sila beri tunjuk ajar yee.. 
so thanks sebab baca....salam ukhwah dari saya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan